fredag, oktober 29, 2010

Ny tillvaro

Jag har tillbringat förmiddagen på en mässa idag för läkare och sjuksköterskor på universitetssjukhuset här i Tucson, för att uppmärksamma om ASHLine och dess tjänster.

Runt lunchtid var jag klar och tog bussen hem. Jag promenerade till mataffären och handlade inför min Halloween helg. Valde att promenera även hem och kommer på mig själv med att småle, solen som aldrig verkar sluta skina här och 37 gradig värme får mig att känna mig avslappnad och sådär nöjd. De säger att vintern är här men jag vet inte om jag tror dem, kan det verkligen vara en sådan värme när det är vinter!?

Jag kommer tillbaka till huset och lägger mig bredvid poolen med en lunchsmörgås och en kall öl. Det känns som om jag lever som i en semester, hela dan varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar