måndag, oktober 04, 2010

That's adorable...

.. är kommentaren jag får när jag beskriver min panik gällande ödlor inomhus.. Så det är tydligen bara att vänja sig och som flera stycken av er har förklarat för mig, så ska jag tydligen vara ganska tacksam att de finns.

Imorgon ska jag intervjuas för en tidning. Syftet är att beskriva min praktikplats på ASHLine, KIs roll och hur det känns att vara här.. Yaay!! (jag vet att jag har sagt att jag inte längre använder mig av sarkasm, men det är ju så lätt att falla dit..)

2 kommentarer:

  1. Vara med i tidningen, det går bra nu... =)

    Jag tycker det låter som du trivs och njuter av värmen? Här hemma är mest "klassisk höst".

    Ska du passa in borde du kanske köpa en pickup. Schysst när man handlar mat och ställer pappkassarna utan handtag på flaket. Så gör man i filmer iallafall ;).

    Ta hand om dig!


    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Hej bro!

    Haha, jag vet inte om det är ett tecken på hur bra det går men vi kan säga det. :)

    Mm, jag borde nog köpa mig en bil, det är tydligt det. Dessvärre är det inte precis som på film, här är det väldigt vanliga platskassar med handtag.. Ledsen att göra dig besviken. ;)

    Hoppas du mår bra också, du får styra upp skype så vi kan prata lite.
    Hälsa Mattis,

    kramar

    SvaraRadera