onsdag, oktober 20, 2010

Veckan som gått..

Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat på några dagar, men vardagarna har mest gått åt till att läsa in litteratur och artiklar inför min rapport. Så därför har jag besparat er från uppdateringar inom detta för jag utgår ifrån att intresset inte är gigantiskt.

Däremot något som var gigantiskt var köpcentret jag besökte i lördags. Det är helt sanslöst hur många affärer och restauranger som kan finnas på samma ställe. Jag fick senare veta att HM öppnade för en månad sen, vilket resulterade i att människor campade utanför dagen innan öppning.

Helgen närmar sig igen.. En helg som både innefattar en spelning med Gaza strip och en flytt till gästhuset som jag ska hyra resterande tid här. Så jag hoppas nästa inlägg kan vara en aning mer underhållande. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar