tisdag, november 30, 2010

Fyra dagar i San Francisco

Våra fyra dagar i San Francisco har varit hur bra som helst och har gått hur fort som helst, vilken stad! Det finns massor att se och upptäcka här, både i de olika stadsdelarna men även runt omkring stadskärnan och ute till havs.

Bilderna visar en del av det som vi har upplevt här och det är med vemod vi lämnar staden imorgon, men det är dags att bege sig söderut igen. Tillbaka till "vardag" och öken..

China beach
Känns överflödigt att berätta vad ni ser här...



Säger en hel del om hur branta gatorna är här..

Alcatraz i solnedgång

Fina hus..

Painted ladies..

3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en härlig tid i SF. Jag avundas dig kraftigt här i snödrivorna och ishavskylan. :)

    SvaraRadera
  2. Mm, det har varit hur bra som helst faktiskt. :) Men ganska kyligt där med, speciellt när man har en packning för ökenklimat.. ;)
    Vet inte om du såg att jag skrev till dig på fb? Hoppas du mår bättre iaf!

    SvaraRadera
  3. Jodå, jag mår bättre och är tillbaka på jobbet igen. Idag beställdes skidorna som ska bära mig hela vägen genom Vasan. Det är med blandade känslor jag inväntar paketet. :) Hoppas att det är bra med dig med!

    SvaraRadera