måndag, januari 10, 2011

Ett sista inlägg

Jag har landat och är tillbaka i Stockholm efter lite mer än 4 månader. Det känns lite konstigt att vara hemma igen och speciellt nu när allas blickar riktas mot Tucson och det allvarliga som hänt.

Resan som jag nu har gjort har länge varit en dröm och jag är verkligen så nöjd med mig själv för att jag vågade, men framför allt är jag glad för allt jag har lärt mig och fått uppleva.

Anledningen till att jag började skriva här var för att dela med mig om vad jag upplever och till vissa delar känner. Nu när jag är tillbaka så är behovet av att dela med mig annorlunda och tar sig andra uttryck. Jag är glad att så många har läst och tagit del av min vardag men nu är är det dags att lämna tummelgräs och ökenhetta och ersätta det med hederlig barrskog och vinterkyla.

Tack för mig!

- Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar