lördag, januari 01, 2011

Nyårsdag

Det är nyårsdag och jag känner mig lite seg efter gårdagens firande. Det är Rambo på tv och jag slötittar lite från sängen. Jag blir igen medveten om hur Amerika funkar när det gäller vissa saker. Ni som har sett Rambo vet säkert hur våldsam den är och hur många han dödar mest hela tiden och det får man såklart se allt av. Dock har man censurerat när skådespelarna säger fula ord... För det är ju helt rimligt att titta på när hjärnor exploderar men att vi skulle höra Sylvester säga fuck, det kan vi ju bara inte gå med på!? Jag vågar inte ens tänka på vad dessa fula ord kan få för konsekvenser...

Slutligen kan jag besviket konstatera att man inte sänder Ivanhoe, vilket hade varit ett perfekt alternativ. För jag kan för fan inte förnimma mig ett enda jävla fuck i den filmen...

3 kommentarer:

  1. ooo l like ditt vågade fan i ovanstående text, mycket understrykande. :))

    SvaraRadera
  2. Vad hände i i Tuscon?

    SvaraRadera