måndag, oktober 25, 2010

Ny adress

Jag har flyttat. Till en liten lägenhet i anslutning till ett hus med pool. Jag gillar det, det porlar lite mysigt i bakgrunden och jag är granne med en botanisk trädgård. Även fast jag har önskat mig lite mer eget så känns det lite tomt att vara utan hyresvärd och hund, men det blir nog väldigt bra. Samt att jag har fått behålla nycklarna till förra stället för kvinnan jag bodde tyckte det vore så mysigt om jag ville fortsätta vara där, även fast jag inte längre bor där. Hon är mycket rar.

Veckan verkar annars mest gå ut på hur man ska fira Halloween och vad man ska klä ut sig till. Ni som känner mig väl förstår säkert vilken ångest jag känner inför denna utklädnad. Jag har fått förslag om att klä ut mig till vinter häxa, vet inte riktigt hur jag ska tolka det??


2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Du är en vinterhäxa? Klä ut dig till något svenskt... typ swedish chef eller nåt. Annars har jag alltid sett dig som en cat women.

    SvaraRadera
  2. Haha, cat women däremot tänker jag ta som en komplimang! :)

    SvaraRadera