tisdag, oktober 26, 2010

Vegas, baby!

Jag har bokat en flygbiljett till Las Vegas idag. Jag åker nästa torsdag och ska få nöjet att följa med Mattias och Sam under en långweekend som en del av deras road trip. Så planen är att se Las Vegas och sen bila österut mot Grand Canyon. Vidare bilfärd för oss eventuellt till Petrefied Forest (http://www.nps.gov/pefo/) innan vi avslutar i Tucson igen.

Jag är förväntansfull även fast jag inte kan klaga på hur jag har det just nu. Jag ligger bredvid poolen i 35 graders värme, har en fantastiskt god kaffe från "Raging Sage" vid min sida och läser in mig på forskning som ska ligga till grund för min rapport.

Det finns en del funderingar som stör min ro och som jag gärna hade haft bättre kontroll över, men i det stora hela så har jag det väldigt bra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar