tisdag, november 02, 2010

Road trip

Jag använder kvällen till att packa. Imorgon ska jag åka till mexikanska gränsen och en stad som heter Yuma. Jag och en kollega åker dit för att göra en presentation samt att besöka diverse kliniker för att dela ut information om ASHLine. Kvällen kommer avslutas med en middag arrangerad av ett läkemedelsbolag.

På grund av avståndet stannar vi över natten och åker mot Tucson igen torsdagmorgon. Kommer bli avsläppt vid flygplatsen för att hinna med mitt flyg till Las Vegas, där jag ska möta upp Mattias och Sam för en långhelg. Wiiiiiiiii!!

Så jag återkommer på söndag med detaljer och foton (eventuellt) av Las Vegas och Grand Canyon. :)

Till sist vill jag önska mina föräldrar en trevlig resa, hoppas ni får en underbar semester! Var rädda om er. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar