måndag, september 27, 2010

Dag 1

Dagen började inte helt bra med svårigheter med att få tag på min handledare, upptäckten att den adapter jag köpt inte fungerar och att frukosten som utlovats inte blev av.. Den utvecklades dock till något bättre när min hyresvärd dök upp. Då fick jag lite mer hjälp och lite mer information. Hon har varit otrolig vänlig och tillmötesgående och skjutsat runt mig och hjälpt mig med inhandling av matvaror, ny adapter och mobil med lokaltnummer.

Mötte upp min handledare efter att jag äntligen fått kontakt och fick en överblick över vad som kommer hända och hur vi ska lägga upp mitt arbete. Var även och fixade det sista gällande mitt visum och vilka regler som gäller. Strosade runt campus och promenerade hem i 37 graders värme, var helt färdig när jag kom fram.

Har känt mig väldigt pigg och utvilad men ju mer dagen har gått så känner jag mig mer och mer sliten och trött. Kanske inte så konstigt med tanke på omständigheterna, måste nog försöka sova ikapp lite nu..

5 kommentarer:

  1. skönt att höra att du lever... <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att du kom fram ordentligt! Ta hand om dig, puss

    SvaraRadera
  3. Ja, allt har gått jättebra!

    Sanna, jag har mailat Gabbe om skype så jag hoppas vi kan få till det till helgen. Puss

    SvaraRadera
  4. Super! Har kollat med honom, ta den som inte heter något med 24, det fanns ju 2 st.. Hörs!

    SvaraRadera
  5. Ok, jag har skickat en förfrågan nu så det lär väl visa sig om det var rätt.. :)

    SvaraRadera